قابل توجه مشتریان محترم

در صورتی که پیامکی مبنی بر مسدودی حساب به دلیل عدم کد شهاب دریافت کرده اید، لطفا در قسمت ثبت درخواست (کادر توضیحات ) اطلاعات فردی خود شامل ( نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ کامل تولد ، محل صدور ، شماره شناسنامه ، کدملی ، آدرس کامل ، شغل ) را وارد و سپس تایید و ارسال نمایید .

مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت 

مرکز امداد مشتریان با شماره تماس 0214747 به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان متخصص در همه سطوح شبکه توسعه اجتماعی رسالت و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و با ساختاری مشتری مدار ، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور همیاری مستمر به مشتریان محترم در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت و ارتقاء سطح رضایت‌مندی آنان، مرکز امداد مشتریان نخستین بانک دیجیتال کشور به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاری‎ رسان شما می باشد.
پاسخ کلیه سوالات و ابهامات مشتریان در خصوص پیشخوان مجازی رسالت ، تسهیلات ، بانکداری الکترونیک ( همراه بانک و اینترنت بانک ) ، نحوه عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت ، نحوه اعتبارسنجی و ... در هر ساعت از شبانه روز و در کوتاه ترین زمان مهیاست.
همچنین مشتریان محترم نیز می توانند با جستجو در صفحه پرسش و پاسخ های متداول پاسخ سوال خود را دریافت نمایند و در غیر این صورت بطور شبانه روز با مرکز امداد با شماره 0214747 تماس حاصل فرمایید .

کد پیگیری

 
 
  • افتتاح حساب
  • تسهیلات
  • سایر خدمات
  • اینترنت بانک
  • همراه بانک
  • بانکداری الکترونیک
پرسش و پاسخ متداول

ارتباط مستقیم با مرکز امداد مشتریان

بازدیدکننده گرامی : در صورتی که پاسخ سوال خود را از طریق جستجو پیدا نکرده اید, می توانید فرم زیر را تکمیل و بعد از ثبت، آن را از قسمت پیگیری درخواست مشاهده نمایید.