سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و به موجب آن شما مشتریان گرامی می‌توانید موضوعات خود را در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و غیره ثبت نمایید. شکایت واصله توسط اداره رسیدگی به شکایات مشتریان مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ اقدام خواهد گردید.

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات بانک از جمله شعب یا واحدهای ستاد در زمینه‌های مختلف شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از بانک درخواست رسیدگی داشته باشید، می‌توانید شکایت خود را با توجه به رعایت نکات زیر و قبل از مراجعه به مراجع نظارتی برون سازمانی نظیر بانک مرکزی در سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان ثبت نموده تا مطابق قوانین و مقررات به آن رسیدگی و پاسخ لازم ارائه گردد.

پیش از تهیه شکایت و ارسال آن به نکات ذیل توجه فرمایید:

  • شکایت باید متضمن هویت کامل شامل مشخصات فرستنده، کد ملی، شماره تماس، نشانی (آدرس دقیق) وکد پستی شاکی و همراه با دلایل و مستندات باشد.
  • در صورتی که قبلاً شکایت خود را به روش دیگری ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است، ‌از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید.
  • شکایت‌هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد.
  • به شکایت‌هایی که قبلاً در خصوص آن‌ها در مراجع قضایی تشکیل پرونده داده شده، رسیدگی نخواهد شد.
  • مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاکی خواهد بود.
 
 
شماره تماس مستقیم رسیدگی به شکایت
  • تماس مستقیم: 201-66066200-021

    فکس: 66066150-021

    صندوق صوتی:66066350-021


درصورت پیگیری شکایات لطفا کد پیگیری را وارد نمایید

 
پر کردن فیلد ستاره دار الزامی است.